زمانی که قصد داریم وسیلهای را خریداری کنیم باید به سالم بودن دستگاه و کارایی آن توجه کنیم. اما آیا توجه به این دو مورد کافی است؟ در جواب باید بگوییم که خیر کافی نیست. نکتهی مهمی که در خرید هر وسیلهای مخصوصا وسایل الکترونیکی باید به آن دقت کنیم، خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده است.
به همین دلیل هم در این مقاله میخواهیم در مورد این موضوع که مهمترین نکته در زمان خرید دستگاه حضور و غیاب خدمات پس از فروش است، صحبت کنیم. در قدم اول باید مشخص کنیم که این خدمات چگونه هستند و شامل چه مواردی میشوند؟ اهمیت داشتن خدمات پس از فروش در دستگاه حضور و غیاب چیست؟ و در ادامه خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن را به شما معرفی خواهیم کرد.
خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب چیست؟
خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب در تعریف کلی، تمام کارهایی است که شرکت سازنده دستگاه حضور و غیاب به مشتریانش پس از خرید محصول ارائه میدهد. این خدمات میتوانند شامل پشتیبانی فنی، داشتن گارانتی طولانی مدت، برگزاری کلاسهای آموزشی و غیره باشد.
در واقع شرکت متعهد میشود که این خدمات را پس از فروش دستگاه و فقط مرتبط با دستگاهی که خریداری شده است، به مشتری ارائه دهد.
هرچه این خدمات موارد بیشتری را شامل شوند، برای شما بهتر و به صرفه تر خواهد بود. چرا که در کنار خرید یک دستگاه حضور و غیاب برای سازمان خود، شما دیگر نیاز به پرداخت هزینهی اضافی برای موارد مختلف نیستید.
به عنوان مثال در صورت داشتن گارانتی طولانی مدت، شما در فاصلهی زمانی گارانتی هرگونه تعمیر خرابی یا تعویض قطعات را به طور رایگان انجام میدهید. برای اطلاع بیشتر در این زمینه میتوانید مقالهی بیشترین مدت زمان گارانتی دستگاه حضور و غیاب متعلق به کدام شرکت است؟ را مطالعه کنید.
همچنین در ابتدای خرید دستگاه حضور و غیاب، مطمئنا راه اندازی این دستگاه و یادگیری کار با آن نیازمند آموزشهای تخصصی است. اگر شرکت ارائه دهندهی دستگاه حضور و غیاب، واحدی مجزا برای آموزش داشته باشد. همچنین این آموزشها را به طور رایگان در در اختیار شما بگذارد، بسیار به سود شما خواهد بود.
از موارد دیگری که در خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب بسیار مورد توجه خواهد بود، پشتیبانی فنی و مشاورهی آنلاین است. به این صورت که در هر زمان که شما به مشکلی برخوردید، میتوانید با مشاوران شرکت تماس حاصل کرده و مشکل خود را برطرف کنید.
موارد دیگری هم شامل خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب میشوند، اما مواردی که در بالا ذکر کردیم جز مهمترین و بهترین خدماتی هستند که یک شرکت میتواند برای دستگاه حضور و غیاب ارائه کند.
اهمیت خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب
اما چرا بر این نکته که خدمات پس از فروش اهمیت دارد، تاکید میکنیم. همان طور که گفتیم خدمات پس از فروش از نظر هزینه برای خریداران دستگاه حضور و غیاب بسیار به صرفه خواهد بود. ولی از این مورد مهمتر، خدمات پس از فروش یک شرکت نشان دهندهی اعتبار خود شرکت و محصول آن است.
زمانی که شما از یک شرکت با سابقهی عالی و تیم فروش حرفهای خرید میکنید، خیالتان از بابت دستگاهی که خریداری کردهاید و همچنین هزینهی پرداختی راحت خواهد بود.
یک نکتهی دیگر که باید در خرید دستگاه حضور و غیاب باید توجه کنید، این است که خدمات پس از فروش وقتی ارائه میشوند که شما دستگاه را از خود شرکت تهیه کنید.در خرید از فروشگاههای اینترنتی یا واسطهها و دلالان به غیر از اینکه از کیفیت و اصل بودن دستگاه نمیتوان اطمینان حاصل کرد، خدمات پس از فروشی هم ارائه نخواهد شد.
خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن
در ابتدای مقاله اشاره کردیم که هرچه قدر خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب یک شرکت بیشتر باشد، به نفع خریدار و نشان دهندهی اعتبار و قدرت شرکت فروشنده است. در این مورد باید بگوییم که شرکت افق فرا ویژن که ارائه دهندهی دستگاههای حضور و غیاب با بالاترین کیفیت است، وبسایتی جداگانه برای خدمات پس از فروش دستگاههای خود دارد.
شما در این وب سایت میتوانید پس از خرید دستگاه ثبت نام کنید. پورتال رسمی خودتان را داشته باشید. از آموزشهای رایگان و کلاسهای آموزشی آنلاین استفاده کنید. همچنین مهمتر از همه از گارانتی بلند مدت این شرکت است. این گارانتی شامل ۱۸ ماه گارانتی قطعات و ۴۸ ماه گارانتی سنسور اثر انگشت است، بهره مند شوید.
از دیگر موارد فوقالعادهی خدمات پس از فروش شرکت افق افرا ویژن، پشتیبانی فنی و مشاورههای آنلاین است. تیم فروش حرفهای این شرکت به شما این مشاورهها را ارائه میدهند.
در صورت علاقه میتوانید مقالهی معرفی وب سایت افق سرویس، را مطالعه کنید تا به طور کامل با خدمات پس از فروش این شرکت آشنا شوید.
جمع بندی:
در این مقاله سعی کردیم اهمیت داشتن خدمات پس از فروش یک دستگاه حضور و غیاب را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. شرکت افق فرا ویژن با تجربهای طولانی در زمینهی تولیدات نرمافزارها و ابزارهای مدیریتی میتواند بهترین خدمات را به سازمان شما در زمینهی دستگاه حضور و غیاب و خدمات پس از خرید آن، ارائه کند. در صورت داشتن هرگونه سوالی میتوانید در قسمت نظرات برای ما پیام بگزارید یا مشاوران ما تماس حاصل کنید.