معرفی وب سایت افق سرویس

شرکت افق فرا ویژن، نامی آشنا در زمینه تولید نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌های مدیریتی می‌باشد. این شرکت دستگاه‌های حضور و غیاب و کنترل تردد تولیدی خود را به مشتریان عرضه کرده و همچنین نرم‌افزارهایی را مرتبط با همین موضوعات طراحی می‌کند.

اما خدمات شرکت افق فرا ویژن فقط به تولیدات ختم نمی‌شود. این شرکت با طراحی وبسایتی در زمینه خدمات پس از فروش نظیر خدمات دستگاه حضور و غیاب، بهترین خدمت‌رسانی را بعد از خرید دستگاه‌های حضور و غیابش به مشتریان ارائه می‌دهد.

در اینجا به تمام خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن، که در وبسایت افق سرویس می‌توانید مشاهده کنید، می‌پردازیم و نحوه‌ی استفاده از هرکدام از این خدمات پس از فروش را برایتان توضیح می‌دهیم.

۱ – فعالسازی گارانتی

فعال سازی گارانتی دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

داشتن گارانتی پس از خرید هر دستگاهی، این اطمینان را به شما می‌دهد که از جای معتبری خریدتان را انجام داده‌اید و همچنین نگرانی شما را برای استفاده‌ی اولیه از دستگاه کاهش می‌دهد. یکی از خدمات عالی و با کیفیتی که شرکت افق فرا ویژن پس از خرید دستگاه حضور و غیاب به مشتریانش ارائه می‌دهد، گارانتی‌های مختلف است.

این گارانتی‌ها شامل ۱۸ ماه گارانتی دستگاه حضور و غیاب، ۴۸ ماه گارانتی سنسور دستگاه و ۱۰ ماه خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن می‌باشد. فعال‌سازی گارانتی پس از خرید دستگاه حضور و غیاب، طی مراحل زیر انجام می‌شود:

  1. ابتدا باید وارد سامانه شوید.
  2. سپس شماره تلفن همراهی را که در زمان خرید در سامانه پورتال مشتریان ثبت کرده‌اید، را وارد می‌کنید.
  3. در این قسمت شما قرارداد و امضای الکترونیک خود را مشاهده خواهید کرد.
  4. پس از طی مراحل بالا گارانتی شما به صورت اتوماتیک فعال‌سازی خواهد شد.

 

۲ – پورتال مشتریان

پورتال مشتریان افق فراویژن در افق سرویس

برای استفاده از خدمات پورتال مشتریان، شما پس از خرید دستگاه حضور و غیاب، باید در بخش پورتال مشتریان افق سرویس ثبت‌نام کرده و نام کاربری و رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید. سپس هر زمان که بخواهید با این مشخصات می‌توانید وارد پورتال مشتریان شوید.

اما در این پورتال خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن شامل موارد زیر است:

  1. ثبت تیکت: این تیکت پشتیبانی از خدمات پس از فروش دستگاه حضور و غیاب است که توسط شرکت جهت آسان‌تر شدن ارسال درخواست و رفع اشکال در کوتاه‌ترین زمان ممکن، طراحی شده است.
  2. صدور فاکتور
  3. تمامی تراکنش‌های مالی انجام شده‌ی برای شرکت افق فرا ویژن، قابل مشاهده خواهد بود.
  4. تمامی تخفیفات و بروزرسانی‌های وبسایت برای شما از طریق پورتال مشتریان قابل مشاهده خواهد بود.

 

۳ – هویت کارشناس

شناسایی و احراز هویت کارشناسان

یکی دیگر از خدمات خاص و ویژه‌ای که شرکت افق فرا ویژن به مشتریانش ارائه می‌دهد، قابلیت بررسی و شناسایی هویت کارشناسانی است که جهت نصب، راه اندازی یا آموزش به شرکت شما مراجعه می‌کنند.

 

۴ – آموزش

بخش آموزش و پایگاه دانش افق سرویس

وب‌ سایت خدمات پس از فروش شرکت افق فرا ویژن، بخشی به نام آموزش دارد که شما می‌توانید با مراجعه به قسمتهای مختلف این بخش قبل از تماس با کارشناسان شرکت مشکلات احتمالی خود را به سادگی برطرف کنید. بخش آموزش شامل قسمت‌های زیر می‌باشد:

 

۱) آموزشهای ویدیویی

شما با استفاده از ویدیوهای این بخش می‌توانید، آموزش نرم‌افزارهای مختلف دستگاه حضور و غیاب، مثل نرم افزار حضور و غیاب تحت وب، نرم افزارهای حضور و غیاب تحت ویندوز، نرم افزار صدور فیش حقوق و دستمزد را دیده و با نحوه‌ی کارکرد سخت افزار‌های دستگاه حضور و  غیاب نیز آشنا شوید.

 

۲) فایل‌های آموزشی

این قسمت از بخش آموزش وب سایت خدمات دستگاه حضور و غیاب، شامل یک کتابخانه‌ی عالی از فایلهای آموزشی است که راهنمایی عالی جهت راه‌اندازی و نصب نرم‌افزارها و سخت افزارهای حضور و غیاب است.

 

۳) پادکست‌های آموزشی

پادکست‌های آموزشی یکی از قسمتهای بخش آموزش است که شرکت افق فرا ویژن جهت افزایش آگاهی کاربرانش در زمینه خدمات دستگاه حضور و غیاب تولید و در وب سایتش ارائه کرده است.

 

۴) پرسش و پاسخ

مطمئنا پس از خرید دستگاه حضور و غیاب سوالاتی به ذهن شما جهت کار با این دستگاه یا نرم افزارهای مرتبط با آن پیش می‌آید، در این بخش از وبسایت، کارشناسان افق فرا ویژن، تمامی سوالات متداولی که توسط اکثر کاربران پرسیده می‌شود را ارائه و پاسخ داده‌اند.

در صورتی که هیچکدام از ۴ قسمت بخش آموزش، سوالات و مشکلات شما را برطرف نکرد، می‌توانید با شماره ۴۵۸۹۲-۰۲۱ تماس گرفته و از کارشناسان شرکت کمک بگیرید.

 

۵ – دانلودها

بخش دانلود فایل ها و بروزرسانی ها در افق سرویس

در بخش دانلودهای وبسایت خدمات پس از فروش افق فرا ویژن، شما می‌توانید فایلهای موردنیازتان را جهت ریموت و بروز رسانی نرم افزارهای حضور و غیاب دانلود کنید.

 

۶ – کلاس‌های آموزشی آنلاین

کلاس آنلاین کار با دستگاه حضور و غیاب افق فراویژن

شما در صورت تمایل می‌توانید در کلاسهای آموزشی آنلاین نرم افزار های افق فرا‌ویژن شرکت کنید. این کلاسها هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری تشکیل می‌شوند.

جهت ثبت نام در این کلاسها می‌توانید به بخش کلاسهای آموزش آنلاین در سایت مراجعه کرده و فرم درخواست کلاس را پر کنید. در این فرم شما نوع کلاس و ساعت و روز کلاستان را خودتان انتخاب کرده و پس از آن کارشناسان شرکت جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

 

۷ – درخواست دمو نرم افزار

درخواست دمو محصولات حضور و غیاب افق فراویژن

در این بخش از خدمات دستگاه حضور و غیاب شما می‌توانید، درخواست دمو نرم‌ افزارهای جدید و بروز رسانی نرم افزار تحت ویندوز با نرم افزار تحت وب را ثبت کرده و در اسرع وقت، خدمات خود را دریافت کنید.

 

۸ – مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین و گفتگو آنلاین در افق سرویس

 

مشاوره آنلاین افق سرویس جهت بروز رسانی دستگاه حضور و غیاب از دیگر خدمات خوبی است که شرکت افق فرا ویژن در وبسایت خدمات پس از فروش خود ارائه می‌دهد.

شرکت افق فرا ویژن، وب سایت خدمات پس از فروش خود را جهت رضایت بیشتر  مشتریانش طراحی کرده است و سعی بر این دارد که تمامی خدماتی که در این مقاله برایتان ذکر کردیم، به بهترین نحو به کاربران ارائه دهد. آدرس این وب سایت  https://ofogh-service.ir می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت مربوطه مراجعه کرده یا از طریق تلفن ۰۲۱۴۵۸۹۲ با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

۵ ۲ رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات