بسته های خدمات و پشتیبانی

شرکت افق فرا ویژن در راستای مشتری مداری طی این چند سال سعی نموده خدمات ویژه و منحصر به فردی به مشـتریان خود ارائه دهد،از این جهت افق فرا ویژن در حوزه پـشتیبانی و گارانتی محصولات اتوماسیون اداری در ایران پیشرو می باشد.

بعد از خرید محصولات افق فرا ویژن،خدمات پشتـیبانی و گارانتی افق در طیف های مختلفی به مشتریان ارائه می شود و کارشناسان بخش پشتیبانی (Call Center) در شـرکت افق فرا ویژن از طریق ابـزار های مختلف به بررسی مشـکلات و سوالات شـما پرداخته و پاسخگوی شما عزیزان می باشند . رفع اشکال تلفنی ، استفاده از نرم افزار اتصال به کامپیوتر (ریموت) جهت رفع اشکال ریموتی و راهنمایی مشتری ، پشتیبانی تیکتی و ارائه مستندات و فیلم های آموزشی در سیستم تیکت ، شبـکه اجتماعی ، (کانال تلگرام) ، سایت و پشتیبانی تلگرامی از جمله این خدمات است.

خدمات قابل ارائه به مشتریان افق فرا ویژن

فعال سازی لایسنس نرم افزار

پاسخگویی تلفنی

رفع اشکالات به صورت ریموت

رفع هرگونه مشکل نرم افزار با تیکت

بروزرسانی آخرین نسخه نرم افزار

1 جلسه کلاس آموزشی نرم افزار در محل شرکت

1 جلسه کلاس آموزشی سخت افزار در محل شرکت

اعمال تخفیف جهت خرید سخت افزار و نرم افزار جدید

اعزام نیرو به محل جهت رفع اشکال با هزینه

جابجایی دستگاه حضور و غیاب با هزینه

رفع ایراد (باگ) در نرم افزار

برنامه ریزی قفل پاک شده

جایگزینی سی دی مفقود شده

ارائه کیت های جدید نرم افزار

حذف مدیر دستگاه

تعرفــــه خدمات بعد از استقرار ، آموزش و تحویل سیستم

نصب مجدد نرم افزار

300000 تومان

آموزش در محل شرکت

300000 تومان

آموزش در محل کارفرما

400000 تومان

رفع مشکل فاکتوری موردی

150000 تومان

نصب مجدد دستگاه

500000 تومان

حذف مدیر دستگاه

150000 تومان

کاربر اضافه

420000 تومان

کلیه محصولات سخت افزاری دارای ۱۸ ماه گارانتی از تاریخ خرید منطبق با مفاد و شرایط مندرج در قراداد و ۴۸ ماه گارانتی سنسور اثر انگشت و یک سال خدمات تلفنی و اینترنتی رایگان می باشد.
۲. ارائه خدمات پشتیبانی بصورت تلفنی و اینترنتی از تاریخ خرید به مدت یکسال بصورت رایگان انجام خواهد شد. پس از گذشت یک سال نیاز به تمدید قرارداد می باشد.
۳. در صورت اتمام خدمات پشتیبانی سالیانه نرم افزار و درخواست مشتری مبنی بر اعزام کارشناس جهت ارائه خدمات حضوری در محل ایشان، هزینه دریافتی صرفا جهت ارائه خدمات در مدت زمان مشخص شده می باشد و پس از پایان جلسه ی ارائه ی خدمات حضوری و تأیید صحت خدمات توسط مشتری، مشکلات آتی پیش آمده از تعهدات شرکت کاراپرداز خارج بوده و هیچ گونه مسئولیتی را متوجه این شرکت نخواهد نمود. لذا جهت ارائه ی خدمات مجدد، مشتری موظف به تمدید قرارداد خدمات پشتیبانی می باشد.
۴. پس از برقراری تماس با واحد پشتیبانی برحسب ترافیک ایجاد شده ممکن است نیاز به انتظار در صف تا ارتباط با کارشناسان باشد، لذا خواهشمند است تا برقراری ارتباط صبور باشید.
۵. با توجه به نوع خدمات پشتیبانی شرکت افق فرا ویژن حداقل زمان مکالمه برای هر مشتری ۱۰ دقیقه خواهد بود لطفا جهت دسترسی به پشتیبانی و مکالمه با کارشناسان صبور باشید
۶. ساعات کاری واحد پشتیبانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ می باشد. ساعت ۱۳ تا ۱۴ زمان استراحت کارشناسان می باشد.
۷. کارشناسان واحد پشتیبانی موظف به رفع مشکلات مشتریان بوده و به دلیل رعایت حقوق سایر مشتریان، خدمات پشتیبانی شامل آموزش بصورت تلفنی نمی باشد و وظیفه ورود اطلاعات از قبیل تعریف پرسنل، تعریف شیفت، انتساب شیفت و …. به عهده کارشناسان نمی باشد.
۸. نصب مجدد نرم افزار از خدمات قابل ارائه توسط کارشناسان واحد پشتیبانی می باشد، لیکن در صورت درخواست مکرر نصب از طرف مشتری، کارشناسان می توانند با توجه به ترافیک تماسهای سایر مشتریان، زمانی را جهت نصب مشخص و به مشترک اعلام نمایند.
۹. اعزام کارشناس در محل مشتری یا حضور مشتری در محل شرکت با هماهنگی قبلی با واحد فروش مقدور خواهد بود و به درخواستهای بدون هماهنگی پاسخی داده نخواهد شد. جهت ثبت نام در کلاس های آموزشی رایگان و یا درخواست حضور کارشناس در محل لطفا از سیستم تیکت استفاده کرده و درخواست خود را ثبت کنید .
۱۰. با توجه به افزایش تماسهای ورودی واحد پشتیبانی در بازه زمانی بیست و پنجم (۲۵) هر ماه تا پنجم (۵) ماه بعد، نصب و راه اندازی نرم افزار فقط برای مشتریان جدید انجام خواهد گرفت. لذا در صورت نیاز به نصب مجدد نرم افزار، خارج از این بازه با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
۱۱. کارشناسان واحد پشتیبانی مسوولیتی نسبت به یافتن پشتیبانهای گرفته شده یا آخرین نسخه اجرایی برنامه روی کامپیوتر مشتری ندارد و وظیفه تهیه، نگهداری و ارائه آخرین پشتیبان به عهده مشتری می باشد.
۱۲. مسوولیت نگهداری از فایلهای ارسال شده از طرف واحد پشتیبانی به عهده مشتری می باشد.
۱۳. در صورت تشخیص کارشناس پشتیبانی مبنی بر لزوم برقراری ارتباط از راه دور، مشترک موظف به آماده سازی بستر مناسب جهت ارتباط می باشد و رفع اشکال گزارش شده به صورت تلفنی میسر نخواهد بود.
۱۴. مشتری موظف است پیش از برقراری تماس با واحد پشتیبانی و استفاده از سرویس ریموت، تمامی نرم افزارها و فایلهای در حال استفاده را بسته و درصورت امکان یک بار کامپیوتر را راه اندازی مجدد نماید. بدیهی است کارشناسان هیچگونه مسوولیتی در قبال نرم افزارهای در حال اجرا یا فایلهای ذخیره نشده نخواهند داشت.
۱۵. چنانچه مشتری در زمان ارائه خدمات پشتیبانی کنترل کامپیوتر را در دست گرفته و نرم افزار دیگری را اجرا نماید کارشناسان ملزم به قطع ارتباط ریموت می باشند. این الزام در راستای حفظ اطلاعات و حریم شخصی مشتری و همچنین سلب مسولیت از کارشناسان می باشد.
۱۶. مشتری موظف است تا پایان زمان ارتباط کارشناسان با کامپیوتر از طریق ریموت، حضور داشته و کلیه مراحل را رصد نماید. درصورت عدم حضور و ترک کامپیوتر، کارشناسان موظف به قطع ارتباط می باشند.

جهت دریافت خدمات پشتیبانی به نکات زیر توجه فرمایید بستن