نصب پاور سوئیچ در اتاق های هتل

آخرین مقالات

بررسی نصب پاور سوئیچ در اتاق های هتل

پاور سوئیچ در اتاق های هتل چه اهمیتی دارد؟ آیا ارزش آن را دارد با بهره مندی از این گونه محصولات هزینه های اضافی را نیز متحمل شویم؟ در پاسخ به این پرسش ها ابتدا ضروری است مزیت پاور سوئیچ در اتاق را مورد ارزیابی قرار دهیم در این حالت می توانیم تصمیم مطلوبی در انتخاب و عدم انتخاب آن ها بگیریم. در این بخش از مقاله سعی داریم با ارائه ی اطلاعات مفیدی در مورد مزایای این محصولات شما را یاری کنیم که با استفاده از این محصولات تا چه حد می توانید از به وجود آمدن هزینه های مازاد جلوگیری کنید.

پاور سوئیچ یا کلید کارتی محصولی است که با استفاده از آن می توان مصرف انرژی الکتریکی را تحت کنترل قرار دهد. این محصولات معمولا در کنار درب ورودی اتاق های هتل  به کار می رود و زمانی که فرد به اتاق وارد می شود با فعال سازی آن توانایی استفاده از برق برای همه ی اجزای موجود در اتاق فراهم می شود و هنگام خروج نیز می تواند با غیر فعال کردن آن به طور کامل وجود انرژی الکتریسیته را برای همه ی تجهیزات قطع کرد. با استفاده از این فرایند به آسانی می توان از اتلاف انرژی جلوگیری کرد. مصرف انرژی برق به ویژه در هتل ها و برخی از بخش های مختلف صنعت در مقایسه با مصرف انرژی توسط خانوارها بسیار زیاد است و اگر کنترل لازم صورت نگیرد در این صورت مجبور خواهید بود هزینه های گزافی را پرداخت کنید. از سوی دیگر با نصب پاور سوئیچ می توانیم گامی مهم برای هوشمند سازی هتل مربوطه بردارید.

پاور سوئیچ در اتاق های هتل

استفاده از پاور سوئیچ در اتاق هتل

انواع و کلاس پاور سوئیچ در اتاق های هتل

کلاس های مختلفی برای پاور سوئیچ در اتاق های هتل  موجود است که هر کدام از آنها دارای مزیت های ویژه ای هستند. اگر چه پاور سوییچ های لمسی نسبت به همنوع کارتی تنها هزینه های کمتری درخواست می کنند ولی برای هتل ها معمولا نوع کارتی آن ها می تواند بهترین گزینه باشد.

پاور سوئیچ دارای ۴ کلاس مختلف می باشد:

  • کلاس D: این نوع از پاور سوئیچ ها با هر گونه کارتی از جمله کارت های ویزیت و یا نتی هر گونه کاغذ معمولی مورد استفاده قرار می گرد و از آنجا که برای استفاده از آن ها نیازمند کارت های ویژه ای نیستیم هزینه ی استفاده ی این محصولات بسیار مناسب است.
  • کلاس C: نوع کارت به کار رفته در پاور سوئیچ کلاس یاد شده مهم است و برای استفاده از این محصول نمی توان از هر گونه کارتی استفاده کرد.
  • کلاس B در این نوع از پاور سوئیچ ها نوع کارت به همراه شماره ی اتاق مقایسه می شود و در صورتی می توان از آنها استفاده کرد که تطابق لازم موجود باشد
  • کلاس A پاور سوئیچ های کلاس مربوطه علاوه بر مطابقت کارت مربوطه با شماره اتاق با زمان، مطابقت کارت به کار رفته با زمان مشخص شده نیز بررسی می شود. به عنوان مثال اگر مهمانی اتاق را به مدت ۲ روز کرایه کرده باشد در این صورت بعد از اتمام زمان رزرو دیگر اتصال برق برای اتاق فراهم نخواهد بود.

 

ضرورت نصب پاور سوئیچ

استفاده از پاور سوئیچ در اتاق برای هوشمندسازی و مدرن کردن هتل ها ضروری است. بهره مندی از آن ها نه تنها سبب لوکس شدن بلکه مانع اتلاف انرژی برق خواهد شد. هزینه ای که قرار است برای تهیه ی پاور سوئیچ صرف می شود  در مدت کوتاهی با صرفه جویی در انرژی الکتریسیته قابل جبران است به همین دلیل نگران قیمت پیشنهادی برای این محصولات باشید. احتمال خرابی و به وجود آمدن هرگونه مشکل در رابطه با این محصولات بسیار کم است. از سوی دیگر زمانی که مهمانان شما از این گونه تکنولوژی های جدید بهره مند شوند به مراتب رضایت آن ها نیز ارتقا خواهد یافت. همه ی ما تمایل داریم زمانی که محل اقامتی که برای خود در طول سفر انتخاب می کنیم دارای بهترین امکانات باشد. استفاده از تکنولوژی نو و جدید و هوشمند سازی به ویژه امروزه که تنوع بسیاری در اختیار همه ی ما است امری ضروری می باشد.

0 0 رای
رتبه بندی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
نظرات
مشاهده همه نظرات